Tuesday 16 August 2011

Kisah Freemason

Sebenar nyer citer pasal freemason ni da lapok da...orang da mula bosan dengan cerita freemason ni...tapi bukan bagi budak2 yang baru nak up2 ni....biase nyer budak2 sekolah la...baru tengok video "The Arrival" pastu buat "google search" pasal freemason 2 - 3 page and then boleh cakap orang tu freemason la...orang ni freemason la...band tu freemason la..band ni freemason la...kedai tu freemason la dan banyak lagi...bak kata orang sume bende la yang die nampak sume nyer freemason...come on la...kenapa nak paranoid sangat...memang la mase 3 tahun lepas mase first2 dulu aku tengok video tu ak pon takut jugak...tapi xde la sampai nak terbawa bawa keluar....sampai tibe2 datang dekat orang yang xkenal pastu tegur yang orang tu buat sume nyer freemason...bende ni pernah terjadi pada diri aku sendiri...dan ia baru terjadi 3 hari lepas...iaitu bersamaan dengan hari ahad dimana hari aku bercuti dari kerja n nak carik baju raya...

Pada petang yang Damai aku berada di kedai bodyGlove di dataran pahlawan meleka...mase tengah belek2 baju yang ak nak beli ni tibe2 ade sorang budak dalam lingkungan 16 -17 tahun datang kat ak...pastu cakap mcm ni...

budak : bro...baju tu freemason tu bro...
aku : hah??
budak : baju tu ade lambang segi tiga freemason...cube bro tgk btol2 nampak x segi tiga kat lengan baju tu..
aku : ade..tapi segi tiga biase je ak tgk..
budak : mmng nampak biase je bro..tapi sume ni propaganda freemason ni...
aku : hah yelah ( sambil kuar kedai dgn wat muke annoying )

Budak tu betul2 musnah kan mood shooping aku...rase cam nak sepak je..tapi bulan puasa kan..sebagai orng yg bersabar aku tunjukan kan diri aku yg macho terhadap kemarahan..hahaha...

Aku xnafi kan ape yang budak tu buat mmng bagus..die ingat kan ak bende yang ak da lupe..mmng bagus..but come on la...xkan sume bende ko nak freemason kan...sampai ak nk bli baju pon ko freemason kan baju tu...kalo btol la sume bende ni tapi ape yang ko boleh buat..xkan nak buat perhimpunan macam BERSIH..silap haribulan ko masuk ISA...apsal ak cakap mcm ni?? Sbb dunia ni di control oleh "The Man" ..bile yang atas da corrupt yang bawah ape tah lagi...ape lagi ko bley buat?? cakap kat media yang dunia ni di tahluk oleh freemason...kalo media pon dah di control oleh "The man" ...silap2 lepas ko cakap kat media 2 3 minggu jumpe mayat ko kat sungai...kematian ko pula di lapor kan bunuh diri..sedang kan ko di bunuh...ape bley ko buat kalo rules pon di control oleh "The Man" ...nak xnk ko kene terima je la...tapi jgn la ko ikot2 kan sgt...

Ape yang aku nak sampai kan sebenar nyer adalah...senang sangat ko di influenced oleh media...ko amek tros bulat2 ape yang di beritahu..pikir 2 3 kali dlu sblm ko buat keputusan...buar research dulu...jgn tros2 ko judge orang dari ape yg ko nampak...tu je ak nak cakap...chow...

2 comments:

Anonymous said...

aq pon menyirap ngan orang cm tu........................

Anonymous said...

DAH MEMANG BETUL FREEMASON YG DAH KONTROL MINDA KITA..
BILA KITA DAH RASA ALAH XDE PAPE LA..XKAN SEMUA NK DI FREEMASONKAN..TANPA KITA SEDAR KITA MENGHALALKAN LG DAN KITA BIARKAN LG..PATUTNYA SEDAR WALAUPON KITA NI X MAMPU,...DOA ADALAH SENJATA SETIAP ORANG MUSLIM..KUATKAN HUBUNGAN DGN ALLAH SWT..MINTAK DIJAUHKAN SEGALA ANASRI SYAITAN,...

Post a Comment