Friday 24 February 2012

Kisah New Post Yang Kosong (sebenar nyer aku xde idea)

Secara tibe2 di mlm hari begini aku terasa ingin menge'post' new entry tapi apa kan daya ak tiada idea buat mase skang...senang citer ak da ade main idea tapi aku xtau mcm mane nak explain idea tu dlm bentuk bahasa...so kali ni entry mmng tiada hala tuju...ape yang aku terpikir semasa menaip entry ni akan aku masuk kan...

1st thing 1st ak baru nk excited sbb ade buyer nk bli motherboard n processor aku...tapi ape ley wat buyer aku kene rompak...i mean rumah die kene rompak...ape ley wat xde rezeki la aku sem ni nak meng'upgrade' PC ak...penat ak wat research nak bli mobo n proc baru :(

Memandang kan aku nk balik shah alam besok so mlm ni ak kene la packing barang2 aku...start new sem 5/3/2012 tapi ak kene blk awal sbb ak kene siap kan proposal FYP aku utk next sem...tp sampai skang aku maseh xde idea ape yg ak nk wat...


Disini ak berterima kasih kepada En Ali Isa iaitu salah seorang lecturer ak sem lps kerana melulus kan paper subject beliau dgn jaya nyer...dan ak maseh xpercaya dgn grade die bg sbb setau aku.. ak cume jawab kurang dari separuh soalan2 dlm exam utk subject beliau :)))

Aku juga da lama xmen game FPS...lebey kurang sebulan (padahal sebulan je..bkn lame pon) sbb PC ak tinggl di rumah sewa ak di shah alam...so ak kene asah balik bakat aku utk men game :)

Last skali aku xtau ape yg aku tgh wat skang...just randomly typing utk menghabis kan mase terluang yg sesuai utk dibuang dan tidak memerlukan wang...

Ok r...ak rase ak patut tdo r...sbb esok pagi ak nk gerak ke shah alam...sbnr nyer ak nk citer yg ak xde idea je..tu je...hahaha

"Im laughing because i have no idea what going on"

0 comments:

Post a Comment